GAMES.CON 2017 – PREKO TRIDESET HILJADA USPEŠNO LEVELOVANIH!

//GAMES.CON 2017 – PREKO TRIDESET HILJADA USPEŠNO LEVELOVANIH!

GAMES.CON 2017 – PREKO TRIDESET HILJADA USPEŠNO LEVELOVANIH!

Napisana je nova stranica istorije jedne od najvećih konvencija igara i pop kulture u regionu. Games.con iz 2017. godine izlazi u društvu više od 30.000 posetilaca, a gužve u Halama 2, 3 i 3a Beogradskog sajma prepričavaće se mesecima, sve do finalnih priprema za sledeću konvenciju.

U drugoj “epizodi” Games.con-a, na čak 15.000 kvadrata festivala učestvovalo je preko 55 velikih i 30 malih izlagača. Od Asusa i Telenora do zanatlija u Market Square-u, pretpraznično raspoloženje osećalo se u sve tri hale, ostavljajući utisak da se lako mogla napuniti i neka četvrta, pa i peta hala. Zadatak konvencije je da i dalje raste, a u narednim godinama ćemo videti dokle jedna manifestacija svetskog ranga može da dosegne.

Games.con je postao stecište svetskih turnira u elektronskim sportovima, počev od spektakularnih finala najveće regionalne EBL lige i esports šampiona Blizzard Arene. Dalje, od regionalnog Clash Royale finala pa sve do konzola, društvenih igara i manjih, otvorenih takmičenja za posetioce, preko 25 turnira sa ukupnim nagradnim fondom od 60.000 evra, zavidan su rezultat ovogodišnjeg festivala. Za vredne novčane i robne nagrade ove godine borilo se više od 2000 igrača!

Blizzard Entertainment, Ubisoft i domaći Nordeus, između ostalih, podsetili su ceo gejmerski svet da se na Games.con mora obratiti pažnja kao na mladu evropsku manifestaciju sa svetlom budućnošću, dok je drugo izdanje konferencije gaming industrije Horizon dokazalo da Srbija sada ima forum za IT elitu iz celog sveta. Uspešna saradnja sa European Games grupom i prestižnim londonskim Casual Connect-om dovoljan su dokaz.

Sa druge strane, distributeri, mediji i predstavnici svetskih kablovskih mreža i produkcijskih kuća podsetili su svojim prisustvom sve posetioce da je Games.con festival igara ali i pop kulture, kao i svaka prestižna konferencija u svetu, zbog čega je sledeći korak za Games.con, jednom rečju organizatora, Holivud.

Kada je reč o medijskoj pokrivenosti i aktuelnosti događaja na “mreži”, Games.con je ugostio preko stotinu akreditovanih novinara, kao i više od 60 najgledanijih YouTube zvezda iz sfere gejminga.

Neki od njih (Dule PCAXE, Zvoganj, Kojot, BakaPrase) učestvovali su u reklamnoj kampanji “Sindrom: Gejmer” koja je svoj zavidan uspeh i gledanost obezbedila prikazivanjem na Internetu, preko kablovske mreže United Media Group,preko FOX International-a kao i u najposećenijim beogradskim bioskopima.

Samit celokupne industrije zabave kompletiralo je više od 120 kosplejera, uključujući preko 20 gostiju iz inostranstva, koji su svojim umetničkim delima oživeli sve likove koje smo zavoleli igrajući se, gledajući filmove, serije ili čitajući stripove. Spektakularno kosplej takmičenje bilo je ponovo jedan od najispraćenijih događaja, kao i svojevrsno finale festivala.

Dve stotine volontera pružilo je Games.con-u neprocenjivu pomoć i obezbedilo lakšu tehničku realizaciju događaja.

Kako će se festival širiti u godinama koje dolaze, prostorno ili sadržajno, ostaje tajna sve do prvih objava za treće izdanje. Rezultati dovoljno govore sami po sebi – Games.con je otvorio vrata svetskoj industriji moderne zabave, i pokazao se dovoljno primamljivim da neke od najmoćnijih kuća ove industrije požele da mu dođu u goste.

Tako je “Levelovati se mora” od gejmerskog slogana postala moćna mantra koja gura ovu konvenciju u još veće, još masovnije i još kvalitetnije izdanje za 2018. godinu.

By | 2017-12-21T14:33:12+00:00 December 21st, 2017|vesti|Comments Off on GAMES.CON 2017 – PREKO TRIDESET HILJADA USPEŠNO LEVELOVANIH!